Ana içeriğe atla

★ Bitenler 2015 ★

Herkese yeniden merhaba!

İlk bitenler yazımın üstünden aylar geçti. Bu sırada kozmetik dışında oldukça şey bitirdim, sırasıyla da hepsini yazacağım ama burada da kısaca görüşlerimi belirtmek istedim. Arada yanlışlıkla bitenler kutusuna değil de çöpe gidenler oldu ama kalan sağlar bizimdir! :)


1. Elidor Kuru Şampuan: Daha sonra kuru şampuan hakkındaki kişisel görüşlerimi paylaşacağım ama 3-4 saatlik dışarı çıkmalarımda beni oldukça kurtardığından 2. şişesini alıp kullanmaya devam ettiğim bir ürün oldu. Saçlarımda hacim sorunu olmadığından da severek kullanmaya devam ediyorum.

2. Morfose Milk Shake It!: Durulanmayan köpük şeklinde saç kremi. Saçlarımı duştan sonra açmaya yaradı. Ekstra bir fark görmediğimden tekrar satın almadım.

3. Hindistan Cevizi Yağı: Nasıl kullandığımı hakkında neler düşündüğümü merak ediyorsanız şu yazımı okuyabilirsiniz. 2 kutu bitirdim, göstermelik bi tanesini koydum. 3. kutusunu çoktan açtım kullanıyorum.

4. BC Repair Rescue Çift Fazlı Saç Bakım Spreyi: Saçlarıma uzun süre parlaklık katması, ipek gibi yapması ile diğer spreylerden farklı benim için.  2. kutusunu çoktan aldım kullanıyorum.

5. Urban Care Keratin Şampuan: Kullandığım en berbat şampuandı. Yarısından sonrasını attım. Saçlarımı yapıştırdı, yağlanmayan saçlarımı yarım günde yağlandırdı ve sahiden reklamı sık yapılan ürünleri almamam gerektiğini tekrar hatırlattı!

6. Down Under Naturals NUDE Şampuan: Sülfatsız olduğundan almıştım ve 5 şişeden fazla bitirmişimdir. 1.5 senedir kullanıyorum. Temizlemesinden memnunum. Stokladığım ürünlerden olduğundan yenisi açıldı bile.

7. Elseve Saç Bakım Kremi: Annemle beraber kutularca bitirdiğimiz ve indirimlerde yedeklediğimiz bir ürün. Haftada 1-2 kere normal saçlar uygulasa yeterli gelir ancak bizim gibi boyalı saçlı iseniz her banyoda saç kremi yerine kullanabilirsiniz. Saçları yumuşacık yapıyor, kolay taranıyor bunun sayesinde.

8. Yves Rocher Repair Saç Bakım Kremi: Bu sene keşfettiğim en güzel şey! İndirimler gelir gelmez yedekleyeceğim. Ayrıntılarını blog yazıma saklıyorum ama içeriği temiz ve gerçekten işe yarayan bir saç kremi olduğunu söyleyebilirim.





9. Yves Rocher Kayısılı Peeling: Yüz için fazla agresif bulduğumdam el ve boyun peelingi olarak kullandığım neredeyse bitmek üzere olduğundan buraya eklediğim bir ürün. Tekrar almayı düşünmüyorum.

10. Nivea Yatıştırıcı Yüz Temizleme Köpüğü: Biraz bereketsiz olan bir ürün olsa da makyajı çıkarabilmesini beğendim. Sülfat içermiyor. Ama kuru cildimi epey geriyor, ardından bol nemlendirici ile dengeliyorum. Migros indiriminde 10 liraya düşünce tekrar aldım.

11. BWC (Beauty Without Cruelty) Vitamin C Facial Cleanser: Özellikle SPF'li ürünleri daha iyi çıkarabildiğini iddia eden bir temizleyici. Makyajı bile çok iyi temizleyemiyor onu nasıl çıkarıyor anlayamadım ama bitirene kadar kullandım makyaj yapmadığım yaz mevsiminde. Yağlı cildi bile çok geriyor. Tekrar almayacağım. Zaten yurt dışından almıştım.

12. Cyrene Deep Pore Cleansing Jel: Şuradaki yazımda anlatmıştım bunu. Gerçekten sivilcelerimi çabucak iyileştirmede yenilerini önlemede denediğim en iyi temizleyiciydi. Yılbaşı indirimi gelirse tekrar almak istiyorum. İndirim gelmese de alacağım gerçi.

13. Garnier Saf & Temiz 3ü1 Arada: Banyoda duran arada bir peeling olarak kullandığım ürün. Annemle ortak kullandıklarımızdan ve 3 kutu bitirdik 2 senede. Çok bereketli ancak tekrar da almayı düşünmediğim, ne işe yaradığı bellisiz (neden 3 kutu bitirdik bilinmez) bir temizleyici oldu.

14. Cyrene Yağlı Ciltler İçin Tonik: Çok severek kullandım. Cyrene'in toniklerinden sonra tekrar tonik macerası aramam. Şimdi başka bir çeşidini kullanıyorum. Toniklerim bittikçe başka markayı denemeyeceğim. Fiyatlarını artırmasına şikayetçi olanlar olsa da cildimi bozmayan tek tonikleri bu marka üretiyor, almaya devam.




15. Maybelline "Burgundy Kiss" Oje: En sevdiğim bordo ojem, hem kalıcı hem sürümü kolay. Tekrar satın aldım.

16. Rimmel Londan Nail Nurse Oje Bazı ve Topcoat'ı: 5 kullanım bile dayanmayan hemen ağdalaşan bir topcoat. Tekrar almayacağım.

17. EOS Lipbalm: Rujların altına severek kullanmıştım. Hijyenik bulmadığımdan 1 ay sonra kenara attım. Tüplü balmları daha çok seviyorum hijyenik olduklarından, tekrar almayacağım. 

18. Flormar Ruj: Şu yazımda bahsetmiştim. Biraz ağır yapıda olduğunu düşündüğümden tekrar almayacağım. Ama baya dibini gördüm ve tarihi geçmişti, fotoğraftaki kadar kaldı.

19. Bourjois Healthy Mix Fondü: Yazısı şurada. Tekrar almayacağım. 

20. Essence Lash Princess Maskara: Yazısı şurada. Hatta şu alışveriş yazımda tekrar aldığımı yazmıştım. 7 liralık en iyi maskara :)

21. Loreal Teleskopik Maskara Carbon Black: Şu yazımda bahsetmiştim. Favorim değil ama çok güzel uzunluk veriyor. Özlersem alırım. 

22. The Balm Schwing Eyeliner: Siyahlığı harika olsa da çok akıyor. Tekrar almayacağım.

23. L'oreal Carbon Gloss Eyeliner: Çok çabuk bitiyor ve bence kullanması çok kolay değil. Tekrar almayacağım. 

24. Becca Shimmering Skin Perfector Aydınlatıcı: İnanılmaz güzel bir aydınlatıcı. Çok büyük olduğundan tam boyunu almakla almamak arasındayım. Nars ile yapısı arasında dağlar var. Yağlı ciltlerin ağır bulacağını düşündüğüm bir ürün. Ay alsam mı? :)





25. Avon Rare Gold Parfüm: Annemin arkadaşında beğenip aldığı ve eve gelince "ıy" dediği bir parfüm. Oda kokusu olarak sıkıp bitirdik. Yaş vermek istemiyorum ama kendini yaşlı hissedenler kullanabilir. Genç ya da orta yaş kokusu değil. 

26. Yves Rocher Roll-on: Aliminyum içermediğinden severek 2 kutu bitirdim. Sakın yazları denemeyin asla ter kokusu önlemiyor. Kışları idare eder. Daha iyisini bulduğumdan artık almıyorum. Daha iyisini merak edenler şu yazıma bakabilirsiniz :)

27. Bepanthol: Çantamda, odamda, salonda.. her yerde! Mutlaka evde bulunur. Kaç tüp bitirdim kim bilir. Cildim çok kuru olduğunda, gergin hissettiğimde hemen sürerim. Bazen makyaj bazı olarak kullanırım. Benim için bir tane o bir tane! 

28. Vichy Güneş Kremi: Bence bu yaz güneşten beni epey korudu. Bir daha ki yaz La Roche Posay'e devam etmeyi düşünüyorum ama bu da güzel bir alternatif tüm vücut için. Belki yüz için LRP vücut için Vichy alabilirim.

29. Garnier Güneş Kremi: Bunu bacaklarıma kullandım. Hafif bir renk kırılması yaşadım açıkçası peynir gibi değildim tatilden döndüğümde. Sırtım ve dekolte bölgem için yetersiz olacağını düşünüyorum. Tekrar almayabilirim

30. Sebamed Güneş Kremi: Bunu tatilin son 2 gününde annem-babam-ben hep beraber kullandık. Bacaklarımız bronzlaşsın istemiştik :) Öyle de oldu. Vichy ve LRP yi sevip güvendiğimden muhtemelen diğerlerini almam ama bu da güzeldi. 

31. Bioderma Güneş Kremi: Bu yüz içindi. Yapısı biraz ağır olsa da iyi bir koruma sağladı. Çok şükür ki lekesiz atlattık.



32. IDA KEW Gül Suyu: Gül suyuna alerjim yok ancak nedense bunu kullandığımda sürekli sivilceler çıkıyor. Ben de makyaj süngerimi ıslatmak için kullandım. Tekrar almam ama şişesini kullanırım :)

33. Glam Glow Yüz Temizleyici: Yapısı gerçekten ilginç bir temizleyici. Siyah renkte ve tüm yüze yaydıktan sonra su ile köpüğe dönüşüyor. 3 tane vardı hepsini kullandım evet güzel temizliyor ama fiyatı yüzünden alıp almama konusunda emin değilim. Bir gün deliliğime denk gelirse alabilirim ama şimdilik NO.

34. Shiseido Güneş Kremi: Bunun yapısını çok sevdim. Muhtemelen önümüzdeki yaz LRP ile dönüşümlü kullanacağım güneş kremimi buldum. Şu an YSL kullanıyorum ama fiyat olarak Shiseido daha uygun olduğundan ona geçmeyi planlıyorum.

35. MUFE HD Pudra: Gerçekten "harika" sabitleme yaptığını düşünmüyorum. Çok yağlı bir cildiniz varsa bu o yağı önlemiyor. Göz altı için de fazla kurutucu olduğunu düşünüyorum. Oldukça mat gösterdiğinden tam boyunu almayacağım ama mat görünüm sevenler bundan hoşlanacaktır.




Sevgiler,
Merv



Yorumlar

  1. morphose milk shake köpüğü ben çok seviyorum ama saçıma mgüzel şekil veriyor bir de çok hoş kokuyor.. cyrene'in o jelini ben de alacağım artık sanırım bu ara sivilcelendim yine nedense..

    YanıtlaSil
  2. baya ürün bitmiş, BC repair rescue spreyi ben de çok severek kullandım. Cyrene'i herkes mi beğenir yahu, almak farz oldu artık :) C vitaminli bir toniği var, onu düşünüyorum ben de

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir bitenler yazısı olmuş paylaşım için teşekkürler sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ALIX AVIEN PARIS MAXILIP LIPSTICK NO.69

Sürekli buraya bir şeyler yazmak istesem de maalesef yoğunluklarımdan dolayı aktifçe kullanamıyorum! Bugün dinlenme biçimim olarak bloguma uzun zamandır kullandığım ve artık saçlarımın renginden dolayı artık beni soluk gösteren ama harika bu bebeği sizlere göstermeye geldim :) Belki çoktandır haberiniz var belki denemediniz. Denemeden önce bu yazımı okuduktan sonra karar verin diyorum :) Öncelikle; Alix Avien bu ruj için ne diyor; Özel formülü dudak çizgilerindeki görünümü azaltır ve  sık kullanımda dudaklarda %40'a kadar artmış bir dolgunluk verir. Yoğun nem verme özelliği ile de dudaklar %60 daha çok nem kazanır. Ben ne diyorum: ''AYNEN!'' Yani dolgunluk kısmını bilemiyorum alırken neler vaad ettiğine bakmadığım için dudaklarımın 4 ay önceki haliyle şimdiki halini kıyaslayamadım. Ancak o kadar güzel ki yapısı, adeta bir lipbalm gibi yumuşacık oldukça nem veren kremsi bir ruj. Renk skalası oldukça geniş, ben 69 numaralı içinde hafif pembelik b

MAC 187 FIRÇA

 Herkese yeniden merhaba :) Eminim bu fırçayı görmekten sıkıldınız. Ben de alırken pek fazla araştırmadım açıkçası çünkü adı duyulmuş her vlogger/blogger ın favorilerinden biri bu fırça idi. Bu fırça hakkında azıcık değişik şeyler söylemeye geldim. Ayrıca bu ilk MAC fırçam. Keşke böyle tanışmasaydık ? Boyutlarını tam anlayabilmek için elimde gösterdiğim bu fotoğrafla başlayalım mı yazıya :) ?

Benefit "Benetint" Dudak ve Yanak Mürekkebi

Yeniden merhaba herkese! Bugün sizlere eminim adını çokça duyduğunuz seveni kadar nefret edeni de çok olan, ambalajlarıyla hepimizi mest eden Benefit markasının renkli likitlerinden kırmızı olanı yani "Benetint"i anlatacağım. Ambalajı adeta büyük bir oje şişesi gibi. Kapağını açtığımızda uygulama aplikatörü de aşağıda gördüğünüz gibi bu benzerliğini koruyor. Kapağını açar açmaz burnunuza yoğun bir şekilde gül kokusu geliyor. Ve bu koku bir süre yanaklarınızda kalıyor. Biriyle tokalaşırken "yüzüne gül suyu mu sürdün?" sorusuna denk gelebilirsiniz benim gibi :) Kalıcılığı ise gerçekten beklediğimin çok üstünde bir başarıya sahip. Benim gibi gün içinde allık tazelemeyi sevmiyorsanız işte size göre bir allık! 10 saat yüzümde kıpırdamadan durdu.  Ayrıca ben yazları denize girerken sanki güneşten kızarmışım, tatlış tatlış olmuşum gibi bir görüntü istediğimde de güneş kreminden sonra hemen uyguluyorum suya bile girsem yoğunluğunu kaybetse de tama

Boomerang Üyesiyim

Bumerang - Yazarkafe