Ana içeriğe atla

DIRTY WORKS Detox Mask

Herkese yeniden merhaba!
Bugünkü konuğum sadece Gratis'lerde bulabileceğiniz uygun fiyatlı (14 lira) bir kil maskesi. Eskiye nazaran cildim yağlı değil, normal cilt yapısına sahibim başta belirtmekte fayda var. Kil maskelerini özellikle yazları yağlanmaya meyilli T bölgemi yatıştırmakta fazla sebumu yok etmek için kullanmayı seviyorum. 

Sadece bu kil maskesine özel değil Dirty Works'ün ambalajları gerçekten çok sevimli ve albenili. 
Moshos Garden'ın kil maskesini çok sevdiğimi söylemiştim. Yazısı şurada.. Daha uygun fiyatlı herkesin ulaşabileceği bir maske denemek istediğim için buna şans verdim. Bu kil maskesi Moshos gibi suyla karıştırmayı gerektirmiyor. Direk tüpün içinden  maske halinde çıkıyor.



Kil maskeleri genellikle kavanozda geldiği için böyle tüp fikri çok hoşuma gitti.




Yapısı ne çok sıvı ne çok katı, yüzüme ince bir  tabaka halinde sürüp 10 dakika bekletiyorum.
Ardından ılık su ile duruluyorum klasik kil maskeleri gibi biraz uğraştırıyor çıkarırken.
Açıkçası Moshos Garden kil maskesini kullandığımdaki gibi duruladıktan sonra ardından pürüzsüz bir cilt bırakmıyor. Cildimdeki pütürtüler aynen duruyordu. Temizlik hissi gelse de açıkçası herhangi bir yıkama jelinin verdiği histen çok farklı değil.
Cildim kuru olduğu dönemde yanaklarımı çok yakmıştı, içeriğindeki alkol miktarından olduğunu düşünüyorum. Hassas ve kuru/normal ciltler bence uzak dursun. 
Kokusu üzerinde yazdığı gibi "berry berry" yani meyveli bir kokusu var. Parfüme alerjisi olanlar bu ürünü es geçsin.
Yağlı cilter için ise: Ciltteki yağı emiyor. Sadece bu amaçlı bir maske istiyorsanız fiyatına göre iyi performans sergiliyor.
İçeriği de hiç fena değil. 

Kiehls ve Glam Glow maskeleri çok merak ediyorum. Öncelikle Kiehls alıp bitirene kadar kullandıktan sonra burada sizlerle paylaşıcam mutlaka. 

Kısacası tekrar almam, 32 lira olan Moshos çok çok çok daha iyiydi :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ALIX AVIEN PARIS MAXILIP LIPSTICK NO.69

Sürekli buraya bir şeyler yazmak istesem de maalesef yoğunluklarımdan dolayı aktifçe kullanamıyorum! Bugün dinlenme biçimim olarak bloguma uzun zamandır kullandığım ve artık saçlarımın renginden dolayı artık beni soluk gösteren ama harika bu bebeği sizlere göstermeye geldim :) Belki çoktandır haberiniz var belki denemediniz. Denemeden önce bu yazımı okuduktan sonra karar verin diyorum :) Öncelikle; Alix Avien bu ruj için ne diyor; Özel formülü dudak çizgilerindeki görünümü azaltır ve  sık kullanımda dudaklarda %40'a kadar artmış bir dolgunluk verir. Yoğun nem verme özelliği ile de dudaklar %60 daha çok nem kazanır. Ben ne diyorum: ''AYNEN!'' Yani dolgunluk kısmını bilemiyorum alırken neler vaad ettiğine bakmadığım için dudaklarımın 4 ay önceki haliyle şimdiki halini kıyaslayamadım. Ancak o kadar güzel ki yapısı, adeta bir lipbalm gibi yumuşacık oldukça nem veren kremsi bir ruj. Renk skalası oldukça geniş, ben 69 numaralı içinde hafif pembelik b

MAC 187 FIRÇA

 Herkese yeniden merhaba :) Eminim bu fırçayı görmekten sıkıldınız. Ben de alırken pek fazla araştırmadım açıkçası çünkü adı duyulmuş her vlogger/blogger ın favorilerinden biri bu fırça idi. Bu fırça hakkında azıcık değişik şeyler söylemeye geldim. Ayrıca bu ilk MAC fırçam. Keşke böyle tanışmasaydık ? Boyutlarını tam anlayabilmek için elimde gösterdiğim bu fotoğrafla başlayalım mı yazıya :) ?

Benefit "Benetint" Dudak ve Yanak Mürekkebi

Yeniden merhaba herkese! Bugün sizlere eminim adını çokça duyduğunuz seveni kadar nefret edeni de çok olan, ambalajlarıyla hepimizi mest eden Benefit markasının renkli likitlerinden kırmızı olanı yani "Benetint"i anlatacağım. Ambalajı adeta büyük bir oje şişesi gibi. Kapağını açtığımızda uygulama aplikatörü de aşağıda gördüğünüz gibi bu benzerliğini koruyor. Kapağını açar açmaz burnunuza yoğun bir şekilde gül kokusu geliyor. Ve bu koku bir süre yanaklarınızda kalıyor. Biriyle tokalaşırken "yüzüne gül suyu mu sürdün?" sorusuna denk gelebilirsiniz benim gibi :) Kalıcılığı ise gerçekten beklediğimin çok üstünde bir başarıya sahip. Benim gibi gün içinde allık tazelemeyi sevmiyorsanız işte size göre bir allık! 10 saat yüzümde kıpırdamadan durdu.  Ayrıca ben yazları denize girerken sanki güneşten kızarmışım, tatlış tatlış olmuşum gibi bir görüntü istediğimde de güneş kreminden sonra hemen uyguluyorum suya bile girsem yoğunluğunu kaybetse de tama

Boomerang Üyesiyim

Bumerang - Yazarkafe