Ana içeriğe atla

WET AND WILD || 'Walking on Eggshells' Far Paleti

Herkese yeniden merhaba!

Bugün sizlere uygun fiyatlı, kaliteli bir far paleti önerisiyle geldim.

Sadece Gratis mağazalarında satılan WnW markasının daha önce Cherry Bomb ve Bare it All isimli rujlarından bahsetmiştim yazıları şurada ve şurada. Genellikle MAC markasına dupe ürünler ürettiği için ve gerçekten bu fiyata böylesine başarılı ürünlere sahip olduğundan ülkemizde sıkça rağbet görüyor.

Sadece bu paleti kullanarak yaptığım göz makyajımla başlamak istiyorum. Bu paletle günlük doğal bir makyaj yapmak çok kolay.Katlanma bölümüne ortadaki rengi, göz pınarıma kırık beyaz rengi ve göz kapağıma pembe/şampanya rengi kullandım:

Deneme

Palette 3 renk var.
Ambalajı çok kötü, seyahatlerde yanıma almadım hiç çok dayanıksız bir plastiği var.
Yapıları gerçekten inanılmaz yumuşak, gözlerimi kapatarak dokunsam kesin pahalı bir markaya ait derim :) 
Ne yazık ki çok çok fazla tozutuyorlar.
Her biri sedefli, mat renk yok bu palette.

WnW Walking on Eggshells


  • Browbone için uygun görülen renk MAC in "nylon veya shrup" adlı farına oldukça benziyor hatta daha yumuşak. Beyaza yakın oldukça sedefli yapısıyla bence kaş altı için çok demode olsa da göz pınarlarına çok yakışıyor hatta yüzünüze aydınlık vermek istediğiniz yerlere de uygulayabilirsiniz gayet uygun bir far! Bir taşla 2 kuş!

  • Ortadaki bronz orta tonda kahverengi olan renk MAC in "cork" adlı farına muadil olabilir. Karıştırıldıkca sedefi azalıyor ve çok güzel bir crease (katlanma bölgesi) farı oluyor. Tüm göz kapağına sür ve kenarlarını dağıt! Tek farla tam göz makyajı. 

  • Pembe/şampanya rengi de çok çok güzel. Yine MAC den "naked lunch" a benzetiliyor bence tam bir muadil değil ama benzerliği yadsınamaz.
Farklı ışıklarda çekilen diğer bir fotoğraf.

Üzerinde Browbone,Crease ve Eyelid yazsa da ki bence biraz saçma." Size mi sorucaz nereye ne sürüceğimizi yani!" desem de bu fiyata bu kaliteli farlar kaçırılmaz :)

Dilerseniz kalın bir eyeliner çeker ve makyajı dramatikleştirirsiniz!
Deneme2


Fiyatı 14-15 Lira olması lazım.

İçeriği merak edenler için;

Hoşça kalın :) 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ALIX AVIEN PARIS MAXILIP LIPSTICK NO.69

Sürekli buraya bir şeyler yazmak istesem de maalesef yoğunluklarımdan dolayı aktifçe kullanamıyorum! Bugün dinlenme biçimim olarak bloguma uzun zamandır kullandığım ve artık saçlarımın renginden dolayı artık beni soluk gösteren ama harika bu bebeği sizlere göstermeye geldim :) Belki çoktandır haberiniz var belki denemediniz. Denemeden önce bu yazımı okuduktan sonra karar verin diyorum :) Öncelikle; Alix Avien bu ruj için ne diyor; Özel formülü dudak çizgilerindeki görünümü azaltır ve  sık kullanımda dudaklarda %40'a kadar artmış bir dolgunluk verir. Yoğun nem verme özelliği ile de dudaklar %60 daha çok nem kazanır. Ben ne diyorum: ''AYNEN!'' Yani dolgunluk kısmını bilemiyorum alırken neler vaad ettiğine bakmadığım için dudaklarımın 4 ay önceki haliyle şimdiki halini kıyaslayamadım. Ancak o kadar güzel ki yapısı, adeta bir lipbalm gibi yumuşacık oldukça nem veren kremsi bir ruj. Renk skalası oldukça geniş, ben 69 numaralı içinde hafif pembelik b

MAC 187 FIRÇA

 Herkese yeniden merhaba :) Eminim bu fırçayı görmekten sıkıldınız. Ben de alırken pek fazla araştırmadım açıkçası çünkü adı duyulmuş her vlogger/blogger ın favorilerinden biri bu fırça idi. Bu fırça hakkında azıcık değişik şeyler söylemeye geldim. Ayrıca bu ilk MAC fırçam. Keşke böyle tanışmasaydık ? Boyutlarını tam anlayabilmek için elimde gösterdiğim bu fotoğrafla başlayalım mı yazıya :) ?

Benefit "Benetint" Dudak ve Yanak Mürekkebi

Yeniden merhaba herkese! Bugün sizlere eminim adını çokça duyduğunuz seveni kadar nefret edeni de çok olan, ambalajlarıyla hepimizi mest eden Benefit markasının renkli likitlerinden kırmızı olanı yani "Benetint"i anlatacağım. Ambalajı adeta büyük bir oje şişesi gibi. Kapağını açtığımızda uygulama aplikatörü de aşağıda gördüğünüz gibi bu benzerliğini koruyor. Kapağını açar açmaz burnunuza yoğun bir şekilde gül kokusu geliyor. Ve bu koku bir süre yanaklarınızda kalıyor. Biriyle tokalaşırken "yüzüne gül suyu mu sürdün?" sorusuna denk gelebilirsiniz benim gibi :) Kalıcılığı ise gerçekten beklediğimin çok üstünde bir başarıya sahip. Benim gibi gün içinde allık tazelemeyi sevmiyorsanız işte size göre bir allık! 10 saat yüzümde kıpırdamadan durdu.  Ayrıca ben yazları denize girerken sanki güneşten kızarmışım, tatlış tatlış olmuşum gibi bir görüntü istediğimde de güneş kreminden sonra hemen uyguluyorum suya bile girsem yoğunluğunu kaybetse de tama

Boomerang Üyesiyim

Bumerang - Yazarkafe