Ana içeriğe atla

The Balm Frat Boy Allık/Far

Merhaba yeniden!

Hazır yılbaşı indirimi gelirken bana da sıkça sorulan "doğal tonlarda allık önerebilir misiniz?" 'e cevap vermeye geldim. Elimde bir kaç seçenek var ve önceliği dediğim gibi indirimleri yakalamanız açısından bu minnoşa veriyorum.

the balm frat boy shadow/blush

The Balm'ın ambalajlarının güzelliğine laf edecek yoktur herhalde :) Bu sefer de çapkın sarışın kızımız yakışıklıya öpücüğü kondurmuş. İçini açtığımızda ise "so many men,so little time.." (çok erkek,az zaman..) diyerek aşufteliğini yapmış! :D


Rengi, şeftali+pembe karışımı çok doğal ve sıcak bir renk. Yaz aylarına çok yakıştığı gibi, yüzünüze freş,canlı ve genç bir görünüm veriyor.


Yapısı, tozutmaya çok müsait. Fotoğrafta da göstermeye çalıştım. Ama zaten bu allığı şöyle fırçayla bastıra bastıra alayım yapma ihtimaliniz yok. Pigmentasyonu oldukça yüksek olduğu için elinizi çok hafif alıştırmalısınız. Ben Real Techniques Stippling fırça ile 1-2 kere hafifçe dokundurup öyle uyguluyorum ki palyaçoya dönmeyeyim.
the balm frat boy.
Kalıcılığı, 5-6 saat dayanıyor. Tabi bir nebze silinerek, ilk andaki gibi durmuyor.

the balm frat boy
Diğer söylemek istediğimse bu sadece bi' allık değil. Aynı zamanda da bir far. Ben özellikle gözün katlanma bölgesine sürüp tatlı bi' ifade katmasına bayılıyorum. Muhtemelen far olarak kullanılacağı düşünülerek pigmentasyonunu yüksek tutmuşlar. Bence iyi de yapmışlar.

the balm frat boy
Ben gözümde ve yanağımdaki duruşunu göstermek için bunları fotoğrafladım. Tabii ki tüm göz kapağına sürüp sürmemek size kalmış ama göz kapağında nasıl durduğunu göstermek için uğraşmadan  hemencik sürdüm. Renkli gözleri de sıcak tonların iyice ortaya çıkardığını unutmayalım :)

İçerik, benim en önem verdiğim konu. Genellikle pudra/fondöten/allıklarda Talc bulunuyor. Bu madde gözeneklerin genişlemesine ve kansere sebebiyet veriyor. The Balm'ın ise çoğu ürününde talc yok. İçeriği diğer kozmetik markalarına göre temiz olduğu için gönlüm rahat bir biçimde kullanıyorum.

Fiyatı, indirimsiz 34 lira ama sık sık Gratis'te indirim olduğunu göz önüne alırsak 17 lira diyebiliriz.
Gramajı 8,5 gram oldukça fazla, kullan kullan bitmez bence.

Son olarak beyaz veya buğday tenliyseniz (ihtiyacınız varsa) bence alın.İnanılmaz doğal duracak,sanki spordan geldim yanaklarıma al indi dercesine :)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ALIX AVIEN PARIS MAXILIP LIPSTICK NO.69

Sürekli buraya bir şeyler yazmak istesem de maalesef yoğunluklarımdan dolayı aktifçe kullanamıyorum! Bugün dinlenme biçimim olarak bloguma uzun zamandır kullandığım ve artık saçlarımın renginden dolayı artık beni soluk gösteren ama harika bu bebeği sizlere göstermeye geldim :) Belki çoktandır haberiniz var belki denemediniz. Denemeden önce bu yazımı okuduktan sonra karar verin diyorum :) Öncelikle; Alix Avien bu ruj için ne diyor; Özel formülü dudak çizgilerindeki görünümü azaltır ve  sık kullanımda dudaklarda %40'a kadar artmış bir dolgunluk verir. Yoğun nem verme özelliği ile de dudaklar %60 daha çok nem kazanır. Ben ne diyorum: ''AYNEN!'' Yani dolgunluk kısmını bilemiyorum alırken neler vaad ettiğine bakmadığım için dudaklarımın 4 ay önceki haliyle şimdiki halini kıyaslayamadım. Ancak o kadar güzel ki yapısı, adeta bir lipbalm gibi yumuşacık oldukça nem veren kremsi bir ruj. Renk skalası oldukça geniş, ben 69 numaralı içinde hafif pembelik b

MAC 187 FIRÇA

 Herkese yeniden merhaba :) Eminim bu fırçayı görmekten sıkıldınız. Ben de alırken pek fazla araştırmadım açıkçası çünkü adı duyulmuş her vlogger/blogger ın favorilerinden biri bu fırça idi. Bu fırça hakkında azıcık değişik şeyler söylemeye geldim. Ayrıca bu ilk MAC fırçam. Keşke böyle tanışmasaydık ? Boyutlarını tam anlayabilmek için elimde gösterdiğim bu fotoğrafla başlayalım mı yazıya :) ?

Benefit "Benetint" Dudak ve Yanak Mürekkebi

Yeniden merhaba herkese! Bugün sizlere eminim adını çokça duyduğunuz seveni kadar nefret edeni de çok olan, ambalajlarıyla hepimizi mest eden Benefit markasının renkli likitlerinden kırmızı olanı yani "Benetint"i anlatacağım. Ambalajı adeta büyük bir oje şişesi gibi. Kapağını açtığımızda uygulama aplikatörü de aşağıda gördüğünüz gibi bu benzerliğini koruyor. Kapağını açar açmaz burnunuza yoğun bir şekilde gül kokusu geliyor. Ve bu koku bir süre yanaklarınızda kalıyor. Biriyle tokalaşırken "yüzüne gül suyu mu sürdün?" sorusuna denk gelebilirsiniz benim gibi :) Kalıcılığı ise gerçekten beklediğimin çok üstünde bir başarıya sahip. Benim gibi gün içinde allık tazelemeyi sevmiyorsanız işte size göre bir allık! 10 saat yüzümde kıpırdamadan durdu.  Ayrıca ben yazları denize girerken sanki güneşten kızarmışım, tatlış tatlış olmuşum gibi bir görüntü istediğimde de güneş kreminden sonra hemen uyguluyorum suya bile girsem yoğunluğunu kaybetse de tama

Boomerang Üyesiyim

Bumerang - Yazarkafe